22 november 2012

Lånad bild

Hejsan!

Lånade bilder utan att uppge källa är inte okay!! Googlade runt för att få lite kransinspiration och döm om min förvåning när jag hittade min brysselkålskrans som inspirationskälla  på Hjärterums blogg. I inlägget berättas om Leilas söta jul och hur hon pysslat ihop en krans med brysselkål mossa och rödlök och så en bild på min egenhändigt gjorda krans som jag själv fotat hemma hos mig. Tycker faktiskt att man åtminstone kan tala om att man lånat min bild. Till höger i min blogg framgår det tydligt (tycker jag) vad som gäller med att låna bilder.

Här kommer mina bilder på denna krans. 


Det var allt för idag.

2 kommentarer:

Aase sa...

Usch och fy + bläääää
SÅ får man inte göra! OGILLAR
Fy vad oförskämt!

Säg till dem!!! Kram Aase

Hjärterum sa...

Gokväll.. Hjärterum Här.. Vi får be så hemskt mycket om ursäkt för detta, självklart har jag nu vart inne på detta inlägg och skrivit till att denna bild är eran..och länkat till er.. då jag själv inte gjort inlägget och tjejen som gjort det inte jobbar kvar kan jag inte fråga henne om vart hon funnit bilden kan ju faktiskt va så att den funnits på pinterest eller google..och inte sett att den tillhör er.. för i hennes inlägg låter det nästan som hon tror de är Leila som gjort den.. Men de är jag som har huvudansvaret för bloggen..så får be så hemskt mycket om ursäkt! mvh Ann-louise Hjärterum

Tagetes