7 augusti 2011

Bröllop

Hejsan!

Igår var vi  på ett jättevackert bröllop ute på Hofsnäs Herrgård och jag lyckades få till både brudbukett, knapphålsblomma och den lilla buketten till näbben. Gjorde också ett hjärta av murgröna med ett par rosor i  som skulle ligga på bordet framför brudparet. Jag är stolt och hedrad över att fått äran att göra detta. Vigslen skedde ute i det "fria" och vi hade otroligt tur med vädret. Strålande solsken med lite friska vindar emellanåt...helt perfekt och brudparet var bara sååå vackra!! Det bjöds på god buffé, tårta och kaffe och därefter underhållning av en eldslukare/eldkastare som "dansade" med elden. De mindre barnen var mäkta imponerade av detta och ställde många frågor efteråt.

Tusen tusen tack till Stefan och Cammilla för att vi fått vara med på deras stora dag!

Här kommer lite bilder.




Det var allt för denna gång. Ha det gott allesammans!

4 kommentarer:

Kia sa...

Vad fina blommor du fixat och jag kan tänka mig att barnen gillade eldslukaren.

Ha en toppen vecka!
/Kia

Petra / Popetotrora sa...

Åh, vad fint det ser ut! Man blir alltid lycklig av att se bilder från vackra bröllop!

Josephine sa...

Ååhh så vackert! Även jag har fått samma ära av en vän som gifter sig nästa helg. Jag börjar bli lagom nervös nu, har ju aldrig bundit en brudbukett tidigare. Men jag har som du, övat på buntrosor. Jag ska också binda med enbart rosor (två nyanser av rosa) och ha hjärtan på tråd och pärlnålar :-). Så jag låter mig inspireras av dina vackra bilder!

Ha det så gott!

Camilla Rosén sa...

jättefint!!!

Tagetes