9 augusti 2010

Gravdekoration för hund

Hejsan!

Fick för någon vecka sedan en förfrågan på min mail om att göra gravdekorationer för hundar. Har själv aldrig sett något liknande som kan passa för djur. Har gjutit ett par hjärtan och lyckades få tag på ett par hundar som passade. Namnet Leo skrev jag med mina betongbokstäver. Resultatet blev så här.





Detta går ju att utveckla i det oändliga, både med namn, olika djur mm. Istället för gravljus kan man använda ett gilleljus och ha dekorationen inomhus...ja som sagt det går ju att göra precis som det passar var och en.

Om NI vill beställa så hör av er på min mail susanne.senasa@telia.com så får vi komma överens om ett pris mm.

Tar gärna emot tips mm. vart man kan få tag på fler olika hundraser men också katter.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Åhhh!!!
Detta känns verkligen i både kropp och själ.
Så fint det blev, och värdigt för våra älskade vänner.
Hoppas att det går bra för dig.
Du är så duktig och det är så roligt att se vad du gör för vackra saker.
Kramar Camilla

Kamomilla sa...

Jättefina, jag har gjort liknande, de är nog trevliga att ha, speciellt om man inte har en grav att gå till.

Black Iris sa...

Vilka jättefina gravdekorationer du gjort. Måste kännas gott för de som mist sina hundar.

Kram Maidi

Unknown sa...

Sitter här och surfar på brudbuketter då jag fått äran att göra en:-)
Och vad kommer då upp, jo din formala brudbukett, hua kommer ihåg hur hemskt jag tyckte det var med dessa formala buketter ;-)

Gud vad kreativ och duktig du är!

Kram Frida (florist)

Tagetes